ביבי הלך - הליכודיאדה נפתחה באילת - ואף מלה : ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…

הכתובת, בעלת טון מאיים מרומז, ככל הנראה מתייחסת לאחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, . ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית? ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…

ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. תוש×' אש×
תוש×' אש×"ו×" ותוש×'ת ×'ן ×™×'× ×" נפ×'עו from ashdodnet.com
התחושה היא שאומרים ביבי הלך, עכשיו בואו ניפטר מהם, מעמית סגל וינון מגל וברדוגו. מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא… ביבי הלך כי הוא פילג, הסית ונחשד בפלילים. 2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית?

אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית?

יור האופוזיציה המחוייך הלך למכון הציבורי כאחד האדם (כשהוא ללא ספק יכול לדאוג לאימון פרטי . ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. היו כמה גלי סכינים תחת ביבי. הכתובת, בעלת טון מאיים מרומז, ככל הנראה מתייחסת לאחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, . ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. בינתיים אתם עסוקים בלרצות אחד את השני כדי שהממשלה לא תתפרק, כי כל אחד מכם דואג לתחת של עצמו. מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. אוהבים אותך ביבי נתניהו.שאלוהים יברך אותך ואת משפחתך על כל העשייה שעשית ובעזרת ה' תמשיך לעשות. אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. ביבי נתניהו חוגג יום הולדת 72. 0 replies 0 retweets 0 likes. 2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…

אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. 2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי נתניהו חוגג יום הולדת 72. אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית?

אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. חשי×'×
חשי×'×" מחוץ לקופס×" : ani_bm from i.imgur.com
0 replies 0 retweets 0 likes. יור האופוזיציה המחוייך הלך למכון הציבורי כאחד האדם (כשהוא ללא ספק יכול לדאוג לאימון פרטי . 2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי נתניהו חוגג יום הולדת 72. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. התחושה היא שאומרים ביבי הלך, עכשיו בואו ניפטר מהם, מעמית סגל וינון מגל וברדוגו. כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה.

יור האופוזיציה המחוייך הלך למכון הציבורי כאחד האדם (כשהוא ללא ספק יכול לדאוג לאימון פרטי .

2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. אוהבים אותך ביבי נתניהו.שאלוהים יברך אותך ואת משפחתך על כל העשייה שעשית ובעזרת ה' תמשיך לעשות. הלך לעולמו איש העסקים נתן מיליקובסקי, בן דודו של נתניהו. התחושה היא שאומרים ביבי הלך, עכשיו בואו ניפטר מהם, מעמית סגל וינון מגל וברדוגו. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא… כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה. אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. שוב המיתרומם של לפיד הארור, . יור האופוזיציה המחוייך הלך למכון הציבורי כאחד האדם (כשהוא ללא ספק יכול לדאוג לאימון פרטי . מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית?

היו כמה גלי סכינים תחת ביבי. 0 replies 0 retweets 0 likes. ביבי נתניהו חוגג יום הולדת 72. הכתובת, בעלת טון מאיים מרומז, ככל הנראה מתייחסת לאחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, . אוהבים אותך ביבי נתניהו.שאלוהים יברך אותך ואת משפחתך על כל העשייה שעשית ובעזרת ה' תמשיך לעשות.

כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה. אופנ×
אופנ×" יומית: מת צלם ×"אופנ×" from medias.atmag.co.il
ביבי הלך כי הוא פילג, הסית ונחשד בפלילים. אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. 2 replies 0 retweets 2 likes. ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא… מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית.

כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה.

היו כמה גלי סכינים תחת ביבי. ביבי לך, רוב העם כבר לא סובל אותך. כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה. שוב המיתרומם של לפיד הארור, . הכתובת, בעלת טון מאיים מרומז, ככל הנראה מתייחסת לאחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, . אלי אבידר שר במדינה דמוקרטית ריבונית? אני מקווה שאתה לא סופר את עצמך עם ברדוגו. בינתיים אתם עסוקים בלרצות אחד את השני כדי שהממשלה לא תתפרק, כי כל אחד מכם דואג לתחת של עצמו. הלך לעולמו איש העסקים נתן מיליקובסקי, בן דודו של נתניהו. מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. 0 replies 0 retweets 0 likes. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…

ביבי הלך - ×"ליכו×"יא×"×" נפתח×" ×'אילת - ואף מל×" : ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…. מיליקובסקי מת אמש בארצות הברית. בינתיים אתם עסוקים בלרצות אחד את השני כדי שהממשלה לא תתפרק, כי כל אחד מכם דואג לתחת של עצמו. כמה נוח זה היה בשביל ביבי קיומו של בן הדוד הזה. ביבי הלך התחילה עונת הפיגועים. ביבי השארת אחריך אדמה חרוכה באר שבע מדממת לוד פצועה הנגב ללא…

ביבי הלך כי הוא פילג, הסית ונחשד בפלילים ביבי. התחושה היא שאומרים ביבי הלך, עכשיו בואו ניפטר מהם, מעמית סגל וינון מגל וברדוגו.